top of page

vSphere Updates from VMworld 2018

vSphere Platinum Edition– שחורר של גרסת vSphereחדשה ונוספת לקיימות כיום (Essentials, Standard, Enterprise Plus). הגרסה לוקחת את כלל היכולות הקיימות כיום ב-vSphere Enterprise Plusומוסיפה אליהן כבנדל את מוצר ה-App Defense(בגדול רכיב שמנתר את התעבורה של המכונות הווירטואליות בסביבה ויודע לזהות האם ההתנהגות של התעבורה תקינה ולגיטימית או שמה יש לעצור את התעבורה או אפילו לבודד את המכונה) שעד היום היה נמכר בנפרד.

למי שמעוניין לקרוא עוד על App Defence: https://blogs.vmware.com/networkvirtualization/2017/09/ensuring-good-appdefense.html/

vSphere 6.7 Update 1– גרסת ה-vSphereהחדשה ביותר אשר מביאה אתה מספר עדכונים למוצר הליבה:

vSphere Client– אפליקציית ה-vSphere Clientל-Windowsהוסרה בצורה סופית ומהיום שירות ה-vSphere Web Clientהמבוסס HTML5בצורה מלאה הינו הקליינט היחיד שנתמך. מהיום שירות ה-vSphere Web Clientמכיל את כל החסרים מהגרסה הקודמת לרבות הגדרות VCHA (vCenter HA), VUM (VMware Update Manager), Plugin Extensions, Advance Search, Schedule Tasks, ו100% מה-Chartsאותם ניתן היה להפיק מהקליינט הישן.

vCenter Server Converged Tool– אחד הפיצ'רים החזקים שהוכרזו, רקע: עד היום בכדי לייצר Linked Modeבין vCentersבין אתרים (בכדי לנהל מספר אתרים מאתר מרכזי) היה צורך בהקמה של שרת PCS (Platform Service Controller)חיצוני או אפילו מספר שירותי PCSלטובת ניהול הקישוריות וההגדרות. הפיצ'ר החדש מאפשר לבצע הגירה של PCSחיצוניים למערכת עם PCSמובנה, במילים פשוטות, מפשט לחלוטין את הארכיטקטורה של vCenter HAומכניס את רכיב ה-PCSבצורה מובנה למערכת, כלומר אין צורך בהקמה של מכונות ווירטואליות עם PCS, אין צורך ב-Load Balancersואין צורך ב- Multi Site Replicationמורכב.

Cluster Quick Start– בדומה ל-Host Profilesהכלי החדש נותן לנו את האפשרות ליצור Templateאו הגדרות עבור שרתי ה-ESXממקום מרכזי ולהחל אותם על כל Hostאותו נרצה לצרף ל-Cluster. רק שבאמצעות כלי זה ניתן ליצור Clustersחדשים באמצעות Wizardאשר מכיל Workflowsשל כלל המשימות החיוניות ל-Hostsאותם אנו מוסיפים ל-Clusterולהחל עליהם בצורה קונסיסטנטית את ההגדרות. סט ההגדרות כולל בין השאר: HA & DRS, Enhanced vMotion Compatibility (EVC), a vSAN datastore, networking including a Virtual Distributed Switch (VDS).

vMotion for NVIDIA vGPU & Support for Intel FPGA– גרסת ה-vSphereהחדשה מאפשרת לבצע vMotionגם עבור מכונות ווירטואליות המכילות vGPU’sעבור פתרונות Quadro virtual Data Center Workstation, GRID vPC and GRID vApps.

אושרי - 0526155755


 RECENT POSTS: 
Share it:
bottom of page