top of page

vSAN 6.7 U1 What's New

כמו בעולמות ה-vSphere, גם גרסת vSAN 6.7 Update 1 הוכרזה באופן רשמי.

הגרסה מכילה את השיפורים הבאים בנוסף לכלל היכולות מהגרסאות הקודמות

Guided HCI Cluster Creation and Extension– מדובר ב-Wizardהמאפשר התקנה חדשה לחלוטין והרחבה של מערכות קיימות עם Hostsנוספים בקלות רבה תוך מספר רב של אוטומציות המתרחשות ברקע בכדי לאפשר אחידות ופשטות להקמה והרחבה של פתרון ה- HCIמבית VMware, יחד עם ביטחון מלא שכלל הפעולות הנחוצות להקמה\הרחבה של הסביבה בוצעו בצורה מלאה.

VUM Based Firmware and Driver Update– סוף סוף, שדרוג גרסאות ודרייברים בצורה אוטומטית ומלאה באמצעות VMware Update Managerשמעתה תומך בצורה כמעט מלאה ב-vSAN. כרגע שדרוג אוטומטי של הדרייברים נתמך רק עבור היצרנים הבאים: Dell, Fujitsu, SuperMicro, Lenovo. בנוסף, באמצעות פיצ'ר זה מערכת ה-Health Checkשל vSANתתריע גם עבור Patchesו-Driversחדשים הקיימים עבור השרתים

Intelligent Maintenance Mode– פיצ'ר מגניב שמאפשר לחוות האם הכנסה של Nodeמסוים למצב תחזוקה מראש יעבור בצורה תקינה או יכשל וכן יתריע באם הורדה של הוסט מסיום יפגע בביצועים בסביבה.

UNMAP Integration for Storage Efficiency– מאפשר ל-vSphere + vSANלגשת לנפח של VMמתוך המכונה ולבצע פעולות Efficiencyאשר יאפשרו חיסכון אינטליגנטי במידע (לדוגמא, ביצועReclaimאוטומטי לנפח בעת מחיקה של קבצים ממכונה ווירטואלית) ולא רק באמצעות כפילויות ברמת הבלוקים.

Mixed MTU with Witness Traffic Separation– פיצ'ר נחמד שמאפשר למכונת ה-vSAN Witnessלהיות עם MTUשונה ברמת התקשורת.

Health Service Enhancements– ניתור וקורלציה של אירועים אל תוך תובנות Root Cause Analysisועד לתובנות עסקיות.


 RECENT POSTS: 
Share it:
bottom of page